سلام اردو سپیشلسوانح حیاتمومن خان مومن

مومن خان مومن

مومن خان مومن کی سوانح حیات

مومن خان مومن 1801 میں دہلی کے ایک قابل احترام خاندان میں پیدا ہوئے تھے۔ انہوں نے عربی اور فارسی کی تعلیم حاصل کی۔ ان کی کثیر الجہتی شخصیت تھی۔ وہ نہ صرف ایک مشہور طبیب تھے ، بلکہ وہ موسیقی ، فلکیات اور علم نجوم میں بھی عبور رکھتے تھے۔ وہ شطرنج کے کھلاڑی بھی تھے۔

مومن کی شاعری صوفیانہ عشق اور فلسفیانہ افکار کا محور ہے۔ یہ محبت اور خوبصورتی کی تعریف میں کھڑا ہے۔ انہوں نے اپنے کام کو بوجھل اور سمجھنے میں مشکل بنا کر فارسی الفاظ استعمال کیے۔ سن 1852 میں ان کا انتقال ہوگیا۔

سائٹ ایڈمن

’’سلام اردو ‘‘،ادب ،معاشرت اور مذہب کے حوالے سے ایک بہترین ویب پیج ہے ،جہاں آپ کو کلاسک سے لے جدیدادب کا اعلیٰ ترین انتخاب پڑھنے کو ملے گا ،ساتھ ہی خصوصی گوشے اور ادبی تقریبات سے لے کر تحقیق وتنقید،تبصرے اور تجزیے کا عمیق مطالعہ ملے گا ۔ جہاں معاشرتی مسائل کو لے کر سنجیدہ گفتگو ملے گی ۔ جہاں بِنا کسی مسلکی تعصب اور فرقہ وارنہ کج بحثی کے بجائے علمی سطح پر مذہبی تجزیوں سے بہترین رہنمائی حاصل ہوگی ۔ تو آئیے اپنی تخلیقات سے سلام اردوکے ویب پیج کوسجائیے اور معاشرے میں پھیلی بے چینی اور انتشار کو دورکیجیے کہ معاشرے کو جہالت کی تاریکی سے نکالنا ہی سب سے افضل ترین جہاد ہے ۔

ایک تبصرہ

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

متعلقہ اشاعتیں

سلام اردو سے ​​مزید
Close
Back to top button