- Advertisement -

ڈاؤن لوڈز

اردو ان پیج پروفیشنل 2009

اردو ان پیج پروفیشنل 2009 ونڈوز ایکس پی ، ونڈوز وسٹا اور ونڈوز 7 ڈاؤن لوڈ اور انسٹال کرنے کے لئے 3.0.5 کے ورژن کے ساتھ مفت ڈاؤن لوڈ کے لئے دستیاب ہے۔ اردو ان پیج 2009 خاص طور پر مطالعاتی مقاصد کے لئے ڈیزائن کیا گیا ہے جس میں ایک سوفٹویئر میں ایک سے زیادہ زبانیں لکھنے کے لئے کثیر لسانی انجن شامل ہیں۔اردو ان پیج 2009 میں پاکستانی صارفین کیلئے مقامی زبانیں بھی شامل ہیں جیسے پشتو ، سندھی ، کشمیری ، اور پنجابی زبان۔ اردو پیج نوری نستالیق فونٹ پر بنایا گیا تھا جس میں نستالیق اسکرپٹس کیلئے WYSIWYG کو ظاہر کرنے کی صلاحیت ہوسکتی ہے۔
آپ اپنی پسندیدہ تحریری طرز کو ترجیحات ، کی بورڈ ترجیحات سے آسانی سے منتخب کرسکتے ہیں اور صوتیات کو منتخب کرسکتے ہیں جو زیادہ تر کی بورڈ تحریری اسلوب میں استعمال ہوتا ہے۔ اردو ان پیج 2009 میں وہ تمام خصوصیات مہیا کی گئیں ہیں جو پیشہ ور صارف کو پیشہ ورانہ دستاویز بنانے کے لئے درکار ہوتا ہے۔
درآمد اور برآمد فائل ان پیج 2009 کی پسندیدہ خصوصیت ہے۔ پی سی کے لئے اپنے پسندیدہ متن inpage urdu ڈاؤن لوڈ کے دائرے ، آئتاکار یا بارڈر بنائیں۔ ایڈوب فوٹوشاپ ، کورل ڈرا گرافکس سویٹ ، اور دوسرے گرافک سوفٹویئر میں کام کرنے کیلئے ٹیکسٹ سیدھ کرنا ، ہجے کرنا ، الفاظ کی گنتی ، آٹو انڈیکس ، GIF کو برآمد کرنا۔

ان پیج ڈاؤن لوڈ کرنے کے لئے یہاں کلک کریں