اردو پیڈیاسلام اردو سپیشل

اردو کیا ہے

اردو کا مختصر تعارف

اردو ایک اہم جنوبی ایشیائی زبان ہے جو ہندوستان ، پاکستان اور دیگر پڑوسی ممالک میں تقریبا 250 ملین افراد بولتے ہیں۔ اردو پاکستان کی قومی زبان ہے اور ہندوستان کی سرکاری زبانوں میں سے ایک ہے۔ دنیا بھر کے بہت سے ممالک میں اردو برادریاں پھل پھول رہی ہیں۔

لفظ اردو ترکی زبان سے ماخوذ ہے جس کا مطلب ہے ‘کیمپ’۔ یہ تقریبا ایک ہزار سال پہلے شمالی ہندوستان میں فارسی فوجوں اور سوداگروں کے ذریعہ بولی جانے والی فارسی زبان کے ساتھ ہندی اور دیگر مقامی زبانوں کے امتزاج سے ابھرکر سامنے آیا تھا۔ اس میں عربی اور ترکی زبانوں کے بہت سے الفاظ بھی شامل تھے۔

اردو میں شاعرانہ روایت بہت زیادہ پائی جاتی ہے۔ اردو شاعری انسانی احساسات، محبت کے جذبے اور فطرت کے حسن کو نہایت مدھر اور خوبصورت انداز میں بیان کرتی ہے۔ اردو کا اپنا رسم الخط ہے جو فارسی سے ملتا جلتا ہے۔ اردو کے پہلے مشہور شاعر جنوبی ہندوستان کے دکن (حیدرآباد کے علاقے) سے آئے تھے۔

بہت سے اردو بولنے والوں کے دنیا کے دوسرے حصوں میں ہجرت کرنے کے ساتھ ، اردو اب برصغیر پاک و ہند تک محدود نہیں ہے۔ دنیا بھر کے بہت سے بڑے شہروں میں اردو سوسائٹیاں اور تعلیمی پروگرام موجود ہیں، اور اردو شاعری کی تلاوت (مشاعرے) خاص طور پر مقبول اور خوشگوار واقعات ہیں۔

سائٹ ایڈمن

’’سلام اردو ‘‘،ادب ،معاشرت اور مذہب کے حوالے سے ایک بہترین ویب پیج ہے ،جہاں آپ کو کلاسک سے لے جدیدادب کا اعلیٰ ترین انتخاب پڑھنے کو ملے گا ،ساتھ ہی خصوصی گوشے اور ادبی تقریبات سے لے کر تحقیق وتنقید،تبصرے اور تجزیے کا عمیق مطالعہ ملے گا ۔ جہاں معاشرتی مسائل کو لے کر سنجیدہ گفتگو ملے گی ۔ جہاں بِنا کسی مسلکی تعصب اور فرقہ وارنہ کج بحثی کے بجائے علمی سطح پر مذہبی تجزیوں سے بہترین رہنمائی حاصل ہوگی ۔ تو آئیے اپنی تخلیقات سے سلام اردوکے ویب پیج کوسجائیے اور معاشرے میں پھیلی بے چینی اور انتشار کو دورکیجیے کہ معاشرے کو جہالت کی تاریکی سے نکالنا ہی سب سے افضل ترین جہاد ہے ۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

متعلقہ اشاعتیں

سلام اردو سے ​​مزید
Close
Back to top button